Lumea mea…lumea ta

Standard

In lumea mea ma simt maret, dar gol pe dinauntru,
In lumea ta as rasari, privind spre viitor,
In lumea mea traiesc un basm, nu-i nimeni inauntru,
In lumea ta as fi un crai, nu doar un scriitor.

In basmul meu sunt strazi pustii, descult pot alerga,
Pe strada ta n-as fi strain, cu soare-n loc de vant,
In basmul meu ma voi opri si te voi astepta,
Caci strada ta cu flori si pomi nu e p-acest pamant.

Cand lumea mea si lumea ta se vor petrece-n taină,
In basmul nostru galopand pe pajisti de aramă,
Vor fi doi inorogi ascunsi de lumea cea haină
Si doi copii cu ei jucand , ce iti vor spune „mamă”

by C.R & Heaven (original version)

2 răspunsuri »

  1. E o poezie splendida…Foarte frumoasa….Imi place foarte mult…
    Si e din suflet…asta e tot ce conteaza

  2. Multumesc!! E si o idee f originala… doi autori…unul completandu-se pe celalalt! Ma bucur ca se vede sufletul din ea 🙂

Lasă un comentariu